نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی

این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد

نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی

این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد

محصولات نچرال فرش ساخت لهستان میباشد. این خوشبو کنندها با بهترین کیفیت ساخت و بسته بندی و بیشترین تنوع رایحه در بین رقبای خود میباشد. تمامی این خوشبو کننده ها ب

  • ۰
  • ۰

برای گرم شدن خودرو چقدر فرصت می‌دهید؟
اتوبلاگ نوشت: مبحث گرم کردن موتور خودرو در فصل زمستان ازآنجا نشئت گرفته که یک خودروی سرد آمادگی حرکت ندارد. چگالی سیالات داخل خودرو نظیر گریس یا روغن‌موتور در فصل سرد افزایش یافته و سفت‌تر می‌شوند؛ در نتیجه در فصل زمستان هر وسیله‌ای نیاز دارد اندکی گرم شود تا فعالیت مطلوب‌تری داشته باشد.

روش صحیح گرم کردن خودرو در هوای سرد پیش از حرکت-گنجی مگ

باورعمومی بر این است که باید چند دقیقه پس از استارت زدن اجازه دهید دمای این سیالات کمی افزایش یابد تا موتور فرسایش نیابد و بر عمر آن افزوده شود.


این در حالی است که متخصصین می گویند خودرو با موتور روشن و در حالت متوقف نه ‌تنها سودی ندارد بلکه مشکل‌سازتر هم خواهد بود. موتور ماشین به‌وسیله‌ی مخلوطی از بنزین و هوا به گردش می‌افتد، در هوای سرد مصرف بنزین موتور افزایش می‌یابد. با ورود حجم بالای سوخت به محفظه‌ی احتراق، خودرو به روغن‌ریزی می‌افتد. 

روش صحیح گرم کردن خودرو در هوای سرد پیش از حرکت-گنجی مگ

هرچقدر که روغن بیشتری از خودرو دفع شود روغن‌سوزی موتوربالا رفته و کارایی آن کم می‌شود. از مبحث تکنیکی که خارج شویم در یک کلام؛ روشن نگه‌داشتن موتور خودرو متوقف در هوای سرد برای طولانی مدت مضر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی